Романенко, І. О.Бабенко, О. П.Рубан, И. В.Калачова, В. В.2016-10-302016-10-302011Романенко І. О. Модель комплексної оцінки ефективності курсу в системі дистанційного навчання військового призначення / І. О. Романенко, О. П. Бабенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи обробки інформації. — 2011. — № 4. — С. 289-292.1681-7710http://openarchive.nure.ua/handle/document/3331Зміни у структурі, технічному і кадровому забезпеченні Збройних Сил України вимагають від військової системи освіти втілення останніх світових досягнень наукової думки та технічного прогресу в навчальний процес ВВНЗ. Ці кроки повинні допомогти курсантам в одержанні нового, більш якісного рівня знань. В якості сучасного засобу надання та підтримки відповідного рівня військової освіти застосовують системи дистанційного навчання (СДН), які реалізують процес навчання на відстані завдяки новітнім інформаційним технологіям. СДН як і їх складові (наприклад, такі як дистанційні навчальні курси) є прикладом складних систем. Оцінку ж складних систем доцільно здійснювати за комплексним критерієм. Застосування комплексної оцінки ефективності дистанційного навчального курсу СДН військового призначення ставить на меті забезпечення індивідуального підходу до кожного, хто проходить навчання в межах цієї системи та формування в них стійких знань, вмінь та навичок.ukдистанційне навчаннясистема дистанційного навчаннядистанційний курсканонічна моделькомплексна оцінка ефективностіМодель комплексної оцінки ефективності курсу в системі дистанційного навчання військового призначенняArticle