Медвєдєв, М. І.2025-09-092025-09-092025Медвєдєв М. І. PvP-гра з клієнт-серверною архітектурою: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / М. І. Медвєдєв ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 64 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32625Метою кваліфікаційної роботи є розробка PvP-гри з використанням клієнт-серверної архітектури, що дозволяє забезпечити багатокористувацький режим з належним рівнем синхронізації, безпеки та продуктивності. У ході виконання кваліфікаційної роботи буде проведено дослідження принципів побудови клієнт-серверної архітектури у контексті багатокористувацьких ігор. Розглядатимуться підходи до синхронізації ігрових об’єктів, обробки мережевих подій та оптимізації обміну даними між клієнтами та сервером. Буде здійснено вибір інструментів та технологій для реалізації гри, зокрема ігрового рушія, мережевого протоколу, формату передачі даних та підходів до обробки запитів у реальному часі. У рамках реалізації буде створено ігровий сервер, здатний обслуговувати одночасно кількох клієнтів, та клієнтський застосунок, який забезпечує взаємодію гравця з ігровим світом та іншими учасниками. Передбачено також обробку затримок та компенсацію мережевої нестабільності. У фінальному етапі буде проведено тестування проекту, виявлення та усунення можливих помилок, а також аналіз продуктивності та масштабованості реалізованої системи. Результатом стане функціональний PvP-прототип гри з інтеграцією EOS, що демонструє коректну роботу клієнт-серверної моделі, здатної забезпечити одночасну гру декількох гравців із мінімальними затримками та високою стабільністю.ukігровий рушійсередовище розробкирозробка PvP-гриPvP-гра з клієнт-серверною архітектуроюPvP Game with Client-Server ArchitectureOther