Кузнєцова, А. О.2020-09-042020-09-042019Кузнєцова А. О. Удосконалення організації маркетингу відносин на сучасному підприємстві / А. О. Кузнєцова // Сучасні проблеми розвитку права та економіки в інноваційному суспільстві: зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Інтернет-конференції, 29 листопада 2019 р. – Харків : НДІ ПЗІР НАПрНУ. – С. 269-276. ISBN 978-617-7806-04-1.978-617-7806-04-1http://openarchive.nure.ua/handle/document/12945Наукова робота присвячена дослідженню організації маркетингу відносин на підприємстві. Автор проаналізував основні концепції та моделі маркетингу та зробив відповідні висновки щодо удосконалення організації маркетингу відносин на сучасному підприємстві. // The scientific work is devoted to the research of organization of marketing of relations in the enterprise. The author has analyzed the basic concepts and models of marketing and made the relevant conclusions on improving the organization of marketing relations in a modern enterprise.ukмаркетинг відносинпідприємствоінтернет технологіїмодель 4Srelationship marketingenterpriseinternet technologies4S modelУдосконалення організації маркетингу відносин на сучасному підприємствіConference proceedings