Публікація: Системи управління бренд-орієнтованим підприємством
Завантаження...
Дата
2018
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Baltic International Academy
Анотація
Досліджено сутність бренд-орієнтованого підходу до управління промисловим підприємством. Проаналізовано поняття «бренд-орієнтоване управління підприємством». Виділено складові елементи системи бренд-орієнтованого управління, проаналізовані відмінності бренд-орієнтованого підходу до управління підприємством від традиційного. Визначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренду промислового підприємства. // The essence of the brand-oriented approach to management of an industrial enterprise is explored. The concept of “brand-oriented enterprise management” is analyzed. The component elements of the brand-oriented man-agement system are distinguished, the differences of the brand-oriented approach to enterprise management from the traditional one are analyzed. The principles are defined and the mechanism of brand-oriented management is proposed. The influence of corporate culture on the formation of the brand of the industrial enterprise is researched.
Опис
Ключові слова
бренд, механізм управління, корпоративна культура, принципи управління, система управління підприємством, brand, management mechanism, corporate culture, management principles, enterprise management system
Бібліографічний опис
Шурпа С. Системи управління бренд-орієнтованим підприємством / С. Шурпа // Підтримка підприємництва та інноваційної економіки в праві ЄС, Латвії та України: I Міжнароднa міжгалузевa конференція, 7 груд. 2018 р. – Рига: Baltic International Academy, 2018 р. – С. 135–139.