Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за темою "3D-графіка"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Особливості використання 3D-графіки для підвищення ефективності інтернет-реклами(ХНУРЕ, 2022) Манаков, В. П.; Тараненко, О. С.На сучасному ринку пропонується величезна кількість товарів та послуг. Дуже часто одну категорію товару виробляють сотні різних компаній і покупець просто губиться серед цього різноманіття. Тому дієвим кроком буде розробка таких заходів для інтернет-реклами, що може виділити конкретний товар на ринку і зробити рекламу, яку запам’ятає споживач. Підвищити ефективність реклами може допомогти використання 3D-моделей для створення привабливих персонажів, предметної та товарної візуалізації. Для розробки оптимальних моделей необхідно враховувати особливості інтернет реклами та сформулювати основні вимоги до 3D-графіки, яка використовується. Це і визначає актуальність таких досліджень