Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІКІ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_ІКІ) за темою "call-центр"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру(2020) Приймак, О. Ю.Мета атестаційної роботи – розробка інформаційної системи тестування операторів Call-центру. Методи досліджень –реінжиніринг бізнес-процесів Call-центру, методи структурного і об'єктно-орієнтованого аналізу і проектування. На стадії логічного проектування на основі об'єктно-орієнтованого підходу розроблена логічна модель інформаційної системи. Реалізована інформаційна система та надано рекомендації щодо її апаратно-програмному забезпеченню. Тестування інформаційної системи підтвердило відповідність її функціональності встановленим вимогам.