Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС) за темою "android"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Розробка прототипу мобільного застосунку з віддаленим збереженням даних(2024) Кутько, К. С.Об’єкт дослідження – використання віддалених серверів для зберігання і обробки інформації, яку генерують та обмінюють користувачі мобільних додатків. Мета роботи – розробити прототип додатку з віддаленим збереженням даних В роботі вирішувалися ключові завдання, пов'язані з розробкою мобільного додатку для управління рецептами та стравами. Порівнювалися та аналізувалися три основних методи збереження даних: локальне збереження на пристрої, власний сервер та віддалений арендований сервер. Аналіз ринку та аналогічних додатків (вайбер, телеграм, інстаграм) дозволив визначити найкращі практики та інноваційні рішення в сфері рецептів та кулінарії. Оптимальний вибір мови програмування Kotlin та архітектури MVVM дозволили створити продуктивний та легко розширюваний додаток. В роботі використано багато бібліотек та фреймворків, таких як Koin для управління залежностями, OkHttp для взаємодії із сервером, та інші, що сприяють покращенню якості та продуктивності коду. Результатом дослідження та розробки є прототип мобільного додатку, який відповідає сучасним вимогам та надає користувачеві можливість ефективно управляти своїми рецептами, а також взаємодіяти з іншими користувачами через віддалене збереження даних.Публікація Створення ігрового додатку на Android в Unreal Engine 4 з використанням 3D моделювання(2023) Нікітін, Н. Р.Об'єкт дослідження – ігрові додатки. Предмет дослідження – методи створення та оптимізації ігрових додатків. Мета кваліфікаційної роботи – розробка прототипу ігрового додатку використовуючи ігровий двигун Unreal Engine. Методи дослідження – теоретичний аналіз, алгоритмування, графічне моделювання, статистична обробка даних. У даній роботі проведено огляд існуючих ігрових жанрів, класифікацію вимог ігор під різні платформи, детальний огляд ігрових рушіїв, аналіз програм під 3D моделювання, реалізацію ігрового контенту гри використовуючи програми для 3D моделювання, етапи створення додатку, розробка логіки додатку використовуючи візуальний скріптинг Blueprint, створення візуального інтерфейсу гри.