Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС) за темою "3D-об’єкт"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Реалізація технології Motion capture за допомогою мобільних пристроїв(2024) Довбенко, А. Д.В роботі наведені методи і системи захоплення руху, виділені області у яких вони використовуються (медицина, спорт, архітектура тощо), включаючи технології, які використовуються для запису і аналізу руху об’єктів або людей з метою створення реалістичних і динамічних анімацій. Поетапно розписаний алгоритм роботи програм для захоплення руху на базі штучного інтелекту, також розглянуті варіанти вирішення проблем, пов'язаних із зовнішніми факторами, такими як освітлення та фон. Проаналізовано вплив калібрування на точність motion capture, виокремлюючи його ключову роль у стабільному та точному відтворенні рухів. Зазначено, що шум може стати фактором, який впливає на якість захоплення руху, і розглянуто, якими способами його можуть мінімізувати різні програми. Наведені приклади додатків і програм на браузерній платформі з використанням 5 motion capture, як із штучним інтелектом, так і без. Проведене тестування програм для захоплення руху дозволило виявити якості, незручності, переваги та недоліки, спростивши вибір оптимального інструменту залежно від конкретних завдань. Докладно розглянуто редагування захоплення руху у програмі Blender. Детально розглянуто процес редагування motion capture у програмі Blender, зазначаючи його значущість у полі анімації та виокремлюючи переваги цього інструменту для творчого підходу до оптимізації та покращення анімаційних сцен. Результати цього дослідження можуть служити основою для подальшого вдосконалення та розвитку систем захоплення руху в анімаційній індустрії та суміжних галузях.