Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МСТ) за темою "3D-модель"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження технологій створення 3D-моделей для ААА відеоігор(2024) Мельніченко, Д. О.В роботі розглянуто проблеми створення тривимірних моделей в сучасній індустрії ААА-відеоігор, проведено аналіз сучасних аналогів пайплайнів та корисних засобів для розробки моделей. На основі виявлених проблем та існуючих методів сформульовано рекомендації щодо оптимізації 3D-моделей для пристроїв. Відповідно до аналізу процесу рендерингу виявлено основні критерії оцінки для моделей ААА-відеоігор. Розроблено декілька 3D-моделей для проведення дослідження та обрано метод проведення дослідження. На основі обраних критеріїв оцінено моделі у 3D редакторі та рушії гри. Результати експерименту проаналізовано та на основі них складено висновки. Таким чином, було розроблено сучасні рекомендації щодо оптимізації 3D-моделей для відеоігор. Метою даної роботи є розробка сучасних рекомендацій щодо оптимізації 3D-моделей. Об’єктом дослідження є технологія створення 3D-моделей для ААА відеоігор. Область застосування – використання тривимірних моделей у ААА-відеоіграх.