Задачею даного кваліфікаційного проекту є аналіз актуальних засобів
роботи з графічними драйверами для відображення та маніпуляції з
тривимірними сценами, а також розгляд існуючих аналоги та рішень, які
необхідні для відображення та обробки сцен на процесорних GPU.
Метою кваліфікацїйної роботи є створення моделі для роботи та
відображення сцен та графічних 3D-об'єктів для вбудованих систем на базі
технологій OpenGL та Vulkan, а також робота з математичними засобами, які
необхідні для обробки сцен та графічних 3D-об'єктів, розробка програмного
демонтстраційного додатку роботи даної моделі.
Результатом кваліфікаційної роботи є розроблена модель для
відображення графічних примітивів із використанням платформо-залежного
графічного API для роботи з дисплейним буфером.