Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійний URI для цього зібрання
Новини
Всі роботи магістрів мають експертне заключення про перевірку на позичення та депоновані з дозволу автора.
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів за Тема "3d"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДослiдження можливостей 3D технологiй для створення моделi для iгрових додаткiв(2020) Дякуненко, Д. О.Дана робота містить опис проектування тривимірної моделі для подальшого використання. Модель призначена для впровадження у будь-який 3D проект. Модель розрахована для продажу та може бути використана як для ігрового контенту, так і відео. Результатами атестаційної роботи є рекомендації по вибору пайплайна, які поліпшать ефективність процессу створення моделі. У розділі "Економічна частина" наведено економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботи
- ДокументСистема тривимірного сканування об'єктів(2019) Іванов, О. В.Об'єкт дослідження – процес сканування 3D об'єктів зі складною геометрією. Предмет дослідження – ефективність методів стиснення хмар точок з метою зменшення обсягу та зберігання цифрових сканів, отриманих в результаті 3D-сканування. Мета роботи – дослідження методів цифрового сканування і обрання методів представлення та обробки з метою зменшення обсягу та зберігання цифрових сканів, отриманих в результаті 3D-сканування. Для досягнення поставленої мети в атестаційній роботі вирішено такі завдання. Проведено аналіз можливостей цифрових систем отримання, представлення та обробки просторових даних. Досліджено метод динамічного масштабування простору хмар точок. Досліджено метод переупорядковування в потік бітів, що має впорядковану структуру, що забезпечує ефективне вторинне стиснення для передачі і зберігання. Досліджено алгоритм і формат представлення цифрових сканів з метою зменшення бітового обсягу їх цифрового представлення
- ДокументУдосконалення та моделювання ігрових технологій засобами ігрового рушія Unreal Engine 4(2022) Орлик, І. В.У роботі було досліджено різні типи комп’ютерної графіки, проаналізовано вибір програм для створення графіки, а також ігрових рушіїв для розробки гри. Розглянуто процес створення та удосконалення гри на основі ігрового рушія Unreal Engine 4. Комп’ютерно гру було експортовано для платформи Windows (64-bit) у вигляді готового виконавчого файлу з розширенням ―.exe‖. В результаті роботи створено тривимірну комп’ютерну гру на рушії Unreal Engine 4, що відповідає ігровим стандартам сучасної ігрової індустрії.