Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Постійний URI для цього фонду
Всі роботи магістрів мають експертне заключення про перевірку на запозичення та депоновані з дозволу автора.
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти за темою "3D"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослiдження можливостей 3D технологiй для створення моделi для iгрових додаткiв(2020) Дякуненко, Д. О.Дана робота містить опис проектування тривимірної моделі для подальшого використання. Модель призначена для впровадження у будь-який 3D проект. Модель розрахована для продажу та може бути використана як для ігрового контенту, так і відео. Результатами атестаційної роботи є рекомендації по вибору пайплайна, які поліпшать ефективність процессу створення моделі. У розділі "Економічна частина" наведено економічне обґрунтування витрат на проведення науково-дослідної роботиПублікація Оптимізація механічних параметрів 3D-принтера з кінематикою Cartesian(2020) Бойко, Д. О.Предметом дослідження є технологія 3D друку полімерними матеріалами (нитками). Об’єкт дослідження – вплив механічних параметрів 3D принтеру на якісні показники друку. Мета роботи – проведення аналізу розробленої конструкції 3D принтеру з кінематикою Cartesian та проведення експериментальних досліджень з метою виявлення взаємозв’язку між механічними параметрами 3D принтера та якісними показниками деталей, що друкуються на ньому с використанням полімерних матеріалів. В атестаційній роботі магістра проведена комп’ютерна симуляція механічного впливу на розроблену конструкцію 3D принтера Cartesian. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз вимог технічного завдання, аналіз механічних параметрів, що впливають на якість 3D друку, аналіз механічних впливів на конструкцію 3D принтера, а також аналіз впливу прикладеної механічної сили на розроблену модель 3D принтера з кінетикою Certesian. За результатами аналізу механічних параметрів, котрі впливають на якість 3D друку була виконана модернізація конструкції 3D принтера з кінематикою Cartesian, що в свою чергу призвело до оптимізації механічних параметрів та покращення якісних показників надрукованих деталей. Розглянуто питання охорони праці.Публікація Система тривимірного сканування об'єктів(2019) Іванов, О. В.Об'єкт дослідження – процес сканування 3D об'єктів зі складною геометрією. Предмет дослідження – ефективність методів стиснення хмар точок з метою зменшення обсягу та зберігання цифрових сканів, отриманих в результаті 3D-сканування. Мета роботи – дослідження методів цифрового сканування і обрання методів представлення та обробки з метою зменшення обсягу та зберігання цифрових сканів, отриманих в результаті 3D-сканування. Для досягнення поставленої мети в атестаційній роботі вирішено такі завдання. Проведено аналіз можливостей цифрових систем отримання, представлення та обробки просторових даних. Досліджено метод динамічного масштабування простору хмар точок. Досліджено метод переупорядковування в потік бітів, що має впорядковану структуру, що забезпечує ефективне вторинне стиснення для передачі і зберігання. Досліджено алгоритм і формат представлення цифрових сканів з метою зменшення бітового обсягу їх цифрового представленняПублікація Стиснення інформації тривимірної графіки(2019) Ленський, Р. В.В роботі систематизовані і детально описані основні сучасні формати стиснення текстур, що може бути корисним для вчених і інженерів, які працюють в сфері текстурної компресії. Експериментальне дослідження методів стиснення текстур дозволило отримати числові результати щодо якості стиснення різними кодеками при різному поєднанні їх параметрів. Проведені числові оцінки необхідних параметрів кодеків для отримання високої глибини кольору. Отримані числові показники модифікації метода BC7 для зберігання текстур з глибиною 10 біт.Публікація Удосконалення та моделювання ігрових технологій засобами ігрового рушія Unreal Engine 4(2022) Орлик, І. В.У роботі було досліджено різні типи комп’ютерної графіки, проаналізовано вибір програм для створення графіки, а також ігрових рушіїв для розробки гри. Розглянуто процес створення та удосконалення гри на основі ігрового рушія Unreal Engine 4. Комп’ютерно гру було експортовано для платформи Windows (64-bit) у вигляді готового виконавчого файлу з розширенням .exe‖. В результаті роботи створено тривимірну комп’ютерну гру на рушії Unreal Engine 4, що відповідає ігровим стандартам сучасної ігрової індустрії.