Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС) за автором "Богачов, Д. Г."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Комплексна тема. Розробка ігрового контенту. Графічна частина(2023) Богачов, Д. Г.Об'єкт дослідження - детальний процес створення стилізованих моделей для подальшого імпорту в ігровий рушій Unity. Предмет дослідження – аналіз технологій та методів створення 3D моделей. Мета роботи - оптимізація розробки стилізованих 3D моделей, для подальшого використання в ігровому рушію Unity. Методи дослідження - створення реальної моделі, теоретичний та експериментальний аналіз, порівняння результатів. У цій роботі було проведено аналіз існуючих графічних редакторів 3D моделювання, серед цих пакетів, було розглянуто універсальні 3D редактори, і навіть вузькоспеціалізовані програмні пакети. Були розглянуті етапи та процеси створення 3D моделей, а також основні інструменти створення. Розроблено оптимальний алгоритм створення стилізованих моделей у програмному забезпеченні Blender, Zbrush, RizomUV, Substance Painter. Створена модель має детальне опрацювання та хорошу оптимізацію, і може бути використана в ігровій індустрії.