Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС)
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні роботи магістрів (Маг_МІРЕС) за автором "Березанський, А. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Використання методів гейміфікації при дослідженні засобів технічного зору роботів(2022) Березанський, А. В.У даній роботі наведено класифікацію технічного зору роботів, класифікацію галузей використання технічного зору роботів, детальний аналіз систем методів технічного зору, огляд методів аналізу розпізнавання зображення, методи розпізнавання об'єктів, розробка блок-схеми, і моделі системи навігації, розпізнавання технічного зору роботів, опис функціонування системи з залученням гейміфікації, розроблено алгоритм оцінки та порівняння результатів учасників дослідження, яка вирішена за допомогою залучення етапів вивчення матеріалів за допомогою гейміфікації. Актуальність: необхідність розробки додатків, систем та методів гейміфікації при дослідженні засобів технічного зору роботів, для збільшення результативних показників та автоматизації процесів. Зір робота означає здатність робота візуально сприймати навколишнє середовище та використовувати цю інформацію для виконання різноманітних завдань. Візуальний зворотний зв’язок широко використовується для навігації роботів та уникнення перешкод. В останні роки також є приклади, які включають взаємодію з людьми та маніпуляції об’єктами. Це дає змогу вийти за рамки використання штучних орієнтирів і реперних маркерів з метою реалізації контролю на основі бачення в роботах. Існують різні сфери застосування, як з точки зору системи, так і окремі проблеми, такі як відстеження та розпізнавання об’єктів – все це дає нові ідеї для реалізації технічного зору роботів.