Кафедра медіасистем та технологій (МСТ)
Постійний URI для цього фонду
Перегляд
Перегляд Кафедра медіасистем та технологій (МСТ) за автором "Булгакова, С. І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
Публікація Дослідження впливу дизайну фірмової друкованої продукції кав'ярні "Hedlif" на ефективність продажів і сприйняття бренду(2025) Булгакова, С. І.Сфера дизайну друкованої продукції кав’ярень надає багато можливостей для дослідження стилістичних прийомів, що використовуються з метою підвищення ефективності продажів і покращення сприйняття бренду. Фірмовий стиль таких матеріалів поєднує у собі елементи мистецтва, маркетингу та брендингу, і стилістичні рішення у ньому стають ключовими компонентами, що визначають успішність комунікації з аудиторією. Мета даної роботи полягає у вивченні впливу дизайну друкованих матеріалів кав’ярні на ефективність продажів і формування позитивного сприйняття бренду. У рамках дослідження будуть розроблені практичні рекомендації щодо використання різних стилістичних прийомів для створення конкурентоспроможної продукції. Ми прагнемо розібратися в механізмах, за допомогою яких друковані матеріали можуть сприяти досягненню маркетингових цілей, і виявити загальні закономірності, характерні для цього виду брендингу. Також буде створена збірка правил та порад для підвищення ефективності друкованої продукції у контексті продажів та впізнаваності бренду.