Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 35 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингуСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.; Онищенко, Я. А.
2008Вплив мінливого бізнес-середовища на ринкову діяльність підприємствСоколова, Л. В.; Шутов, К. В.; Оніщенко, Я. А.
2009Классификация подходов к оценке эффективности маркетингаСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.
2009Моделювання вибору інвестиційно привабливого промислового об'єктаСоколова, Л. В.; Герман, Т. М.
2004Применение метода анализа иерархий при оценке конкурентоспособности предприятийСоколова, Л. В.
2007Системный подход к управлению инвестиционными рисками в малом бизнесеКолесник, О. В.; Соколова, Л. В.; Таран, Н. Н.
2001Система оценки эффективности труда персоналаСоколова, Л. В.; Соколов, О. Е.
2007Менеджмент-консалтинг: в поисках рыночной нишиПолозова, Т. В.; Соколова, Л. В.
2008Теоретично-методологічні підходи до комплексної оцінки фінансового стану підприємстваСоколова, Л. В.; Бакаєва, О. М.
2006Організаційно-економічне забезпечення адаптації підприємств до невизначеності бізнес-середовищаСоколова, Л. В.