Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 40 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Усовершенствование научно-методического подхода к оценке маркетинговой активности предприятияСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.
2012Управління підприємством в умовах ринку : теоретичні та практичні аспектиСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.; Соколов, О. Є.; Шальопа, А. С.; Васильченко, О. О.; Чічкань, О. В.
2012Моделювання аналізу платоспроможності машинобудівних підприємствВерясова, Г. М.; Соколов, О. Є.; Андрєєв, І. Г.
2018Теоретичні підходи до визначення конкурентних позицій підприємства на ринкуСоколова, Л. В.; Гінда, Ю. О.
2011Досвід оцінювання конкурентоспроможності підприємства: теорія та графічна підтримкаСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.; Соколов, О. Є.
2011Використання методів кластерного аналізу у практичній діяльності підприємствСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.; Соколов, О. Є.
2012Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємств машинобудуванняСоколов, О. Є.
2009Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингуСоколова, Л. В.; Верясова, Г. М.; Онищенко, Я. А.
2013Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємстваВерясова, Г. М.
2013Проблеми визначення сутності економічної безпеки підприємстваПолозова, Т. В.; Журавель, М. Ю.; Стороженко, О. В.