За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Математичне моделювання процесів керування електроприводом

dc.contributor.authorМірошниченко, Г. А.
dc.date.accessioned2019-02-01T09:05:44Z
dc.date.available2019-02-01T09:05:44Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractДисертаційна робота присвячена математичному моделюванню процесів керування електромеханічними системами з електроприводом. В роботі досліджується наближення вектор-функцій однієї змінної в нормі 12[0,]Wt сплайнами першого порядку для розв’язання задачі Коші у вигляді системи лінійних звичайних диференціальних рівнянь та задачі оптимального керування слідкуючим електроприводом. Вперше запропонований метод був застосований для наближеного розв’язання задачі оптимального керування мінімізацією витрат енергії при повороті валу двигуна на заданий кут за даний час з використанням пакету програм в системі комп’ютерної математики MathCAD. Проведено порівняльний аналіз отриманих наближених розв’язків з точними розв’язками, а також наближеними розв’язками, отриманими методом Рунге-Кутти 4-го порядку. Результати дисертаційної роботи впроваджено: в розробках підприємства ПрАТ «Електромашина» в приладах керування електричними двигунами при їх випробуваннях; в навчальному процесі на кафедрі вищої та прикладної математики Української інженерно-педагогічної академії у лабораторному практикумі з дисципліни «Теоретичні, фізичні та інформаційні основи галузевих знань» при підготовці студентів спеціальності «Професійна освіта. Електротехніка та електромеханіка». The peculiarity of the method is that the mathematical model of the control object of the tracking electric drive, formulated as a system of differential equations and an equivalent system of integral equations taking into account the initial conditions of the Cauchy problem and unknown control variables, are found simultaneously with the unknown parameters of the phase coordinates by minimizing the corresponding functional constructed using these two systems.The method of numerical solution of the problem of optimal control of an electric drive is proposed and studied. As a result of the research, a new solution to the problem of electric drive control has been obtained. The situations in which the method can give the best approximation in the norm12[0,]Wt have been examined. The results of the thesis were introduced into the educational process at the department of higher and applied mathematics of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy in the laboratory on the subject «Theoretical, physical and informational bases of industry knowledge» in preparing students for the specialties «Professional Education. Electronics, radio engineering and telecommunications» and «Professional education. Electrical Engineering and Electromechanics». Also, the results are implemented in the development of the enterprise «Electromashina», namely in the control devices of electric motors during their testing. The results obtained can be used to create a software package of industrial significance and when designing electric drives.uk_UA
dc.identifier.citationМірошниченко, Г. А. Математичне моделювання процесів керування електроприводом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.02 "Математичне моделювання та обчислювальні методи" / Г. А. Мірошниченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7798
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectфункціоналuk_UA
dc.subjectзадача керування електроприводомuk_UA
dc.subjectзадача Кошіuk_UA
dc.subjectапроксимаційні сплайни першого порядкуuk_UA
dc.subjectсистеми звичайних диференціальних рівняньuk_UA
dc.subjectсистема лінійно-незалежних вектор функційuk_UA
dc.subjectмінімізація витрат енергії на керуванняuk_UA
dc.subjectfunctionaluk_UA
dc.subjectCauchy problemuk_UA
dc.subjectelectric drive control problemuk_UA
dc.subjectfirst-degree interpolation splinesuk_UA
dc.subjectfirst-degree approximation splinesuk_UA
dc.subjectsystems of ordinary differential equationsuk_UA
dc.subjectsystem of linearly independent functionsuk_UA
dc.subjectminimization of energy consumption for controluk_UA
dc.titleМатематичне моделювання процесів керування електроприводомuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Miroshnychenko_avtoref.pdf
Розмір:
1.35 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис:

Колекції