За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Реалізація технології Motion capture за допомогою мобільних пристроїв

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В роботі наведені методи і системи захоплення руху, виділені області у яких вони використовуються (медицина, спорт, архітектура тощо), включаючи технології, які використовуються для запису і аналізу руху об’єктів або людей з метою створення реалістичних і динамічних анімацій. Поетапно розписаний алгоритм роботи програм для захоплення руху на базі штучного інтелекту, також розглянуті варіанти вирішення проблем, пов'язаних із зовнішніми факторами, такими як освітлення та фон. Проаналізовано вплив калібрування на точність motion capture, виокремлюючи його ключову роль у стабільному та точному відтворенні рухів. Зазначено, що шум може стати фактором, який впливає на якість захоплення руху, і розглянуто, якими способами його можуть мінімізувати різні програми. Наведені приклади додатків і програм на браузерній платформі з використанням 5 motion capture, як із штучним інтелектом, так і без. Проведене тестування програм для захоплення руху дозволило виявити якості, незручності, переваги та недоліки, спростивши вибір оптимального інструменту залежно від конкретних завдань. Докладно розглянуто редагування захоплення руху у програмі Blender. Детально розглянуто процес редагування motion capture у програмі Blender, зазначаючи його значущість у полі анімації та виокремлюючи переваги цього інструменту для творчого підходу до оптимізації та покращення анімаційних сцен. Результати цього дослідження можуть служити основою для подальшого вдосконалення та розвитку систем захоплення руху в анімаційній індустрії та суміжних галузях.

Опис

Ключові слова

камера, анімація, штучний інтелект, web-додаток, deepmotion, 3D-об’єкт

Бібліографічний опис

Довбенко А. Д. Реалізація технології Motion capture за допомогою мобільних пристроїв : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / А. Д. Довбенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 85 с.

DOI