За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Маркетинговый подход к бизнес-диагностике предприятия

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorСвидло, Д. В.
dc.contributor.authorСоколов, О. Е.
dc.date.accessioned2019-05-10T08:57:35Z
dc.date.available2019-05-10T08:57:35Z
dc.date.issued2001
dc.description.abstractВ статье рассмотрены составляющие коммерчески успешных компаний. Представлена структура системы бизнес-диагностики предприятия, а также приведена характеристика критериев рациональности деятельности предприятия. Предложены рекомендации по проведению маркетинговой оценки предприятия в рамках его бизнес- диагностики по определенных разделам.uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Маркетинговый подход к бизнес-диагностике предприятия / Л. В. Соколова, Д. В. Свидло, О. Е. Соколов // Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету; Ред. кол.: І. Л. Решетнікова (гол. ред.). - Луганськ: вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2001. - С. 168-173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/8576
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherСхідноукраїнський національний університетuk_UA
dc.subjectбизнес-диагностикаuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговая оценкаuk_UA
dc.titleМаркетинговый подход к бизнес-диагностике предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolova_Article.pdf
Розмір:
3.54 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: