ISSN: 2310-8061
Репозиторій Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» є електронною платформою, що містить публікації наукових праць та досліджень науково-педагогічних працівників, інших співробітників, здобувачів вищої освіти ХНУРЕ. Серед них монографії, статті з наукових журналів та збірників, матеріали науково-практичних заходів, наукові публікації (розміщуються за умови наявності рецензії наукового керівника) та кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (розміщуються за дозволом автора КвР).
З усіх питань звертатися до адміністратора ElAr KhNURE за адресою: yuliia.derevianko@nure.ua

Фонди в ElAr
Виберіть фонд для перегляду його колекцій.
Останні подання
Тип документа:Публікація, Дослідження впливу технологій штучного інтелекту на процес створення web-дизайну(2025) Глибін, Д. Д.Мета роботи полягає у дослідженні впливу інструментів штучного інтелекту на процес створення веб -дизайну та веб-сайтів, а також у порівняльному аналізі традиційного підходу до розробки веб-проєктів і підходу з використанням сучасних ШІ-інструментів.У роботі проаналізовано сучасний стан розвитку штучного інтелекту у сфері веб-дизайну та фронтенд-розробки, досліджено популярні ШІ-інструменти, зокрема ChatGPT, Cursor AI і визначено їхні функціональні можливості, переваги та обмеження у порівнянні з традиційними засобами проєктування і програмування. У межах експериментальної частини було розроблено два веб-сайти з однаковим технічним завданням: один –традиційним способом, інший – із використанням інструментів штучного інтелекту. Проведено експертну та користувацьку оцінк у отриманих результатів за критеріями якості дизайну, відповідності технічному завданню, складності процесу розробки та часу виконання робіт. На основі отриманих даних виконано аналіз економічної ефективності використання ШІ у веб -розробці. Результати дослідження підтверджують доцільність застосування інструментів штучного інтелекту для створення веб -сайтів малого та середнього масштабу, зокрема лендингів, портфоліо -сайтів, благодійних і презентаційних веб-ресурсів, а також визначають перспективи подальшого впровадження ШІ у процеси веб-дизайну та розробки.Тип документа:Публікація, Дослідження організації виробничого процесу на підприємстві «Гуров і К»(2025) Алієв, О. А.Метою роботи є дослідження виробничих та організаційних факторів на підприємстві «Гуров і К» і оцінка їх ефективності для вдосконалення існуючих технологічних процесів, підвищення якості продукції, розширення асортименту та зменшення браку. Об'єкт дослідження – виробничий процес підприємства «Гуров і К», його організаційна структура, матеріально-технічна база та система управління якістю.Предмет дослідження – технологічні процеси виготовлення пакувальної, рекламної та видавничої продукції (книжок-картонок) на підприємстві ТОВ «Гуров і К». У кваліфікаційній роботі магістра виконано комплексний аналіз діяльності поліграфічного підприємства ТОВ «Гуров і К», що спеціалізується на виробництві картонного паковання, дитячої поліграфічної продукції, етикеток і POS-матеріалів. Досліджено сучасні підходи до управління якістю та організації виробничих процесів, проаналізовано структур у підприємства, особливості застосовуваних технологій і обладнання, а також стан конкурентного середовища на ринку пакувальної продукції. В експериментальній частині оцінено ефективність системи контролю якості відповідно підприємства, визначено вплив технологічних і організаційних факторів на якість продукції та розроблено рекомендації щодо вдосконалення виробничих процесів і підвищення конкурентоспроможності підприємства.Сформульовані основні напрямки підвищення якості та розроблені відповідні рекомендації В роботі також здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень та оцінка її економічної ефективності.Тип документа:Публікація, Дослідження ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній у Google Ads(2025) Артаков, М. А.Мета роботи – розробка методики ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній для магазину будівельних матеріалів у системі Google Ads. Об’єкт дослідження – процес оцінювання ефективності рекламних кампаній у середовищі Google Ads.Предмет дослідження – інструменти, показники і стратегії діагностики ефективності рекламних мультимедійних кампаній у середовищі Google Ads. В роботі досліджено особливості та основні етапи розробки мультимедійних рекламних кампаній дана, сучасні підходи до їх оцінювання; визначено набір ключових показників для оцінки мультимедійних кампаній на різних стадіях. А також особливості використання автоматичних стратегій для запуску мультимедійних кампаній. В експериментальній частині розроблена методика ранньої діагностики ефективності мультимедійних кампаній для магазину будівельних матеріалів з використанням систем Google Ads. Методика забезпечує на початкових етапах кампанії виявлення ознак низької результативності та ухвалювати рішення щодо оптимізації рекламних матеріалів, аудиторій і каналів комунікації.Для її реалізації зроблено психографічний аналіз цільової аудиторії та розроблено рекламні матеріали. Здійснена апробація методики та оцінка її економічної ефективності.Тип документа:Публікація, Дослідження впливу колірних і типографічних рішень в інтерфейсі мобільного застосунку на сприйняття користувача(2025) Байкалова, А. О.У кваліфікаційній роботі досліджено вплив кольорових і типографічних рішень на зручність, ефективність взаємодії та доступність інтерфейсу мобільного застосунку. Проаналізовано принципи інклюзивного дизайну й вимоги стандарту WCAG 2.1 та сформовано вимоги до інтерфейсу.У роботі проаналізовано сучасні підходи до проєктування користувацьких інтерфейсів, принципи інклюзивного дизайну та міжнародні рекомендації з цифрової доступності, зокрема стандарт WCAG 2.1. На основі аналізу цільової аудиторії сформовано вимоги до інтерфейсу мобільного застосунку та визначено перелік основних функціональних екранів. Розроблено три варіанти графічного дизайну інтерфейсу –мінімалістичний, стриманий та інклюзивний, які відрізняються кольоровими й типографічними рішеннями. Для кожного варіанта створено інтерактивні прототипи у середовищі Figma та проведено користувацьке тестування із залученням респондентів різних вікових груп, у тому числі користувачів із частковими порушеннями зору.Оцінювання ефективності інтерфейсних рішень здійснено методом комплексного вагового оцінювання. Результати дослідження показали, що інклюзивний висококонтрастний варіант інтерфейсу має найвищий інтегральний показник ефективності, на основі чого сформовано ре комендації щодо проєктування доступних і ергономічних мобільних інтерфейсів.Тип документа:Публікація, Дослідження UI/UX для сайту салону краси «Bondarenko Hairstyle»(2025) Бережна, В. О.Магістерська робота присвячена комплексному дослідженню та оптимізації користувацького досвіду (UX) та інтерфейсу (UI) веб-сайту салону краси Bondarenko Hairstyle, що є актуальним у контексті цифрової трансформації сфери послуг. Мета дослідження полягал а в аналізі поточного стану, ідентифікації критичних недоліків та розробці науково обґрунтованих рішень для підвищення ефективності онлайн-запису. У першому розділі проведено теоретичний аналіз термінології та принципів UX/UI, а також розглянуто методи оцінювання інтерфейсів. На основі аналізу поточного веб-сайту було виявлено, що ключовим недоліком є відсутність повноцінної системи онлайн-запису та низька адаптивність інтерфейсу під мобільні пристрої. У другому розділі проведено порівняльний аналіз конкурентів та експертне багатокритеріальне оцінювання за Методом Аналізу Ієрархій (МАІ), яке підтвердило пріоритетність критеріїв. У третьому розділі, було розроблено концепцію нового інтерфейсу та високофідельний прототип веб-сайту. Четвертий розділ присвячений тестуванню розробленого прототипу. За допомогою методу GOMS кількісно доведено скорочення часу виконання цільових завдань, а емпіричне опитування підтвердило зростання рівня задоволеності користувачів. Результати роботи мають практичну цінність для модернізації веб-сайту салону, забезпечуючи високу конверсію та лояльність клієнтів.