ISSN: 2310-8061
Репозиторій Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» є електронною платформою, що містить публікації наукових праць та досліджень науково-педагогічних працівників, інших співробітників, здобувачів вищої освіти ХНУРЕ. Серед них монографії, статті з наукових журналів та збірників, матеріали науково-практичних заходів, наукові публікації (розміщуються за умови наявності рецензії наукового керівника) та кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (розміщуються за дозволом автора КвР).
З усіх питань звертатися до адміністратора ElAr KhNURE за адресою: yuliia.derevianko@nure.ua

Фонди в ElAr
Виберіть фонд для перегляду його колекцій.
Останні подання
Тип документа:Публікація, Організаційно-економічний механізм функціонування компетентної організації(Державний біотехнологічний університет, 2024) Полозова, Т. В.; Ткаченко, А. Г.У статті досліджено методологічні аспекти формування організаційно-економічного механізму функціонування компетентної організації. Визначено поняття «організаційно-економічний механізм», «компетентна організація», «організаційно-економічний механізм функціонування компетентної організації». Запропоновано авторське визначення компетентної організації. як організації, яка має необхідні знання, навички та ресурси для досягнення поставленої мети, ефективно використовує свої активи з метою створення цінності для зацікавлених сторін (клієнти, працівники, акціонери, суспільство) на основі впровадження інновацій, зберігаючи свої конкурентні позиції в умовах впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Виділено основні характеристики компетентної організації (наявність чіткої стратегії, сильне лідерство, ефективні процеси, компетентні працівники, високий рівень організаційної культури, орієнтація на результат). Запропоновано концептуальну схему організаційно-економічного механізму функціонування компетентної організації, який містить такі елементи: об’єкт, суб’єкт, мета, завдання, принципи (загальні принципи управління, загальні принципи функціонування організації, специфічні принципи функціонування компетентної організації), підсистеми забезпечення, функції, засоби управлінського впливу (підходи, методи, важелі, інструменти), три базові складові (організаційна, економічна, компетентнісна). Визначено специфічні принципи функціонування компетентної організації. Розглянуто сутність і особливості компетентнісного підходу в управлінні організацією. Компетентнісний підхід є дієвим інструментом для підвищення ефективності управління організацією та розвитку її персоналу, забезпечує швидку адаптацію до змін зовнішнього та внутрішнього середовища. Систематизовано цифрові інструменти управління, використання яких дозволить організації підвищити ефективність діяльності, швидше адаптуватися до впливу зовнішніх і внутрішніх факторів і забезпечити компетентність на ринку.Тип документа:Публікація, Організаційно-економічні та психологічні аспекти управління персоналом як фактор розвитку організації в умовах кризи.(Західноукраїнський національний університет, 2024) Полозова, Т. В.; Митцева, О. С.; Іванов, І. О.У статті досліджено загальні фактори розвитку організації в умовах кризи. Обґрунтовано необхідність поєднання та врахування організаційно-економічних і психологічних аспектів управління персоналом організації в умовах кризи. Виокремлено базові аспекти управління персоналом організації в умовах кризи. Запропонований підхід до виокремлення базових аспектів управління персоналом організації в умовах кризи дозволить: розробити ефективні методи управління персоналом в умовах кризи; підвищити мотивацію та продуктивність праці працівників; знизити плинність кадрів; підвищити рівень фінансової стійкості та конкурентоспроможності організації. Визначено принципи антикризового управління персоналом. Впровадження ефективної системи управління персоналом дозволить організації зберегти кваліфіковані кадри та конкурентні переваги, знизити витрати на утримання персоналу, підвищити продуктивність праці та ефективність роботи, забезпечити стійке функціонування та розвиток організації в умовах кризи. Modern business conditions require organizations to develop and implement new approaches to personnel management, which is the leading resource of their business activities. Crisis conditions can be challenging for any organization, but they can also stimulate development and promote change in a positive direction. The research aims to determine the organizational, economic, and psychological aspects of personnel management as a factor in the organization's development in crisis conditions. The article examines the general factors of organizational development in crisis conditions: stability, flexibility and adaptability, innovation, resources and finances, strategic planning, effective management, leadership and communication, personnel, customer orientation, public relations, and optimism. The necessity of combining and considering organizational, economic, and psychological aspects of personnel management in crisis conditions is substantiated. The fundamental aspects of personnel management of the organization in crisis conditions are singled out: organizational, economic, and psychological. Organizational and economic aspects of personnel management of the organization in crisis conditions: retention of qualified personnel, optimization of the number of personnel, reduction of personnel costs, and increase of labor productivity. Psychological aspects of personnel management of the organization in crisis conditions: informing, supporting, motivating, creating a favorable microclimate, and providing development opportunities. The proposed approach to highlighting the fundamental aspects of the organization's personnel management in crisis conditions will allow: to develop effective methods of personnel management in crisis conditions; increase the motivation and productivity of employees; reduce staff turnover; increase the level of financial stability and competitiveness of the organization. The principles of anti-crisis personnel management are defined. Implementing an effective personnel management system will allow the organization to maintain qualified personnel and competitive advantages, reduce personnel maintenance costs, increase labor productivity, and work efficiency, and ensure sustainable functioning and development of the organization in crisis conditions. Keywords: organization development, personnel, organization management, personnel management, development factors, management principles, organizational and economic aspects of management, psychological aspects of management.Тип документа:Публікація, Забезпечення принципу найменших привілеїв у динамічних хмарних середовищах(2025) Федюшин, О. І.; Ткачук, І. К.Тип документа:Публікація, Архітектура та засоби забезпечення безпеки хмарного менеджера паролів із наскрізним шифруванням(2025) Федюшин, О. І.; Міллер, К. З.Тип документа:Публікація, Захищений месенджер із локальним зберіганням криптографічних ключів на клієнтському пристрої(2025) Федюшин, О. І.; Корсун, А. Д.