ISSN: 2310-8061

Репозиторій Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» є електронною платформою, що містить публікації наукових праць та досліджень науково-педагогічних працівників, інших співробітників, здобувачів вищої освіти ХНУРЕ. Серед них монографії, статті з наукових журналів та збірників, матеріали науково-практичних заходів, наукові публікації (розміщуються за умови наявності рецензії наукового керівника) та кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (розміщуються за дозволом автора КвР).

З усіх питань звертатися до адміністратора ElAr KhNURE за адресою: yuliia.derevianko@nure.ua

 

Останні подання

Публікація
Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Визначення рівня компетентностей
(2025) Лученко, Я. В.
Об’єктом дослідження є методи та моделі адаптивного навчання [1], орієнтовані на вивчення інформаційних технологій та визначення рівня компетентностей студентів. Метою роботи є проведення аналізу ефективності різних методів оцінювання компетентностей, таких як тести [2], практичні завдання, адаптивні системи, аналіз освітніх платформ та портфоліо, з використанням багатокритеріального підходу. Методами дослідження є аналіз наукових джерел, розробка багатокритеріальної моделі оцінювання, а також систематизація даних за такими критеріями, як точність, об’єктивність, адаптивність, універсальність і часова ефективність.
Публікація
Дослідження методів та моделей адаптивного навчання для вивчення інформаційних технологій. Побудова плану розвитку
(2025) Терещенко, І. О.
Об’єктом дослідження є методи і моделі адаптивного навчання для створення персоналізованих навчальних шляхів у сфері інформаційних технологій. Метою роботи є проведення дослідження підходів до розробки та оптимізації персоналізованих навчальних шляхів. Методами розробки та аналізу є огляд літературних і наукових джерел, порівняння існуючих моделей адаптивного навчання, застосування методів багатокритеріального аналізу для вибору оптимальних підходів до створення персоналізованих навчальних планів.
Публікація
Дослідження моделей емпатії штучного інтелекту у комунікації з людиною
(2025) Старіков, А. В.
Об'єктом дослідження є процес емпатичної взаємодії між людиною та системами штучного інтелекту. Метою роботи є розробка комплексної архітектури моделі штучної емпатії для діалогових систем. Методами розробки та проектування є системний аналіз для визначення взаємозв'язків між компонентами моделі, математична формалізація для опису процесів, функціональне моделювання для аналізу механізмів емпатичної взаємодії та багатокритеріальний аналіз для вибору оптимальної архітектури нейронної мережі.
Публікація
Дослідження методів формування інформаційної системи для адміністрування
(2025) Захарова, Л. М.
Об’єкт дослідження: методи розробки та впровадження інформаційної системи для адміністрування користувачів у соціальних мережах. Мета роботи: розробка інформаційної системи, що дозволяє адмініструвати користувачів і контент у соціальних мережах, підвищити ефективність управління бізнес-процесами та забезпечити можливості для збору статистики та аналітики. Методи дослідження: аналіз сучасних CRM-систем, порівняльний аналіз фреймворків та інструментів розробки, моделювання бізнес-процесів, тестування та оптимізація функціоналу.
Публікація
Дослідження продуктивності та ефективності state-менеджерів для веб-додатків на Vue
(2025) Корнев, О. М.
Об’єктом дослідження є ефективність та продуктивність state-менеджерів для веб-додатків, розроблених на Vue.js. Метою роботи є порівняння продуктивності та ефективності використання Vuex, Pinia та Composition API у веб-додатках для управління станом. У результаті роботи було проведено аналіз існуючих досліджень, огляд популярних підходів до управління станом у Vue-додатках та експериментальне порівняння продуктивності та ефективності управління станом за допомогою Vuex, Pinia та Composition API.