ISSN: 2310-8061
Репозиторій Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» є електронною платформою, що містить публікації наукових праць та досліджень науково-педагогічних працівників, інших співробітників, здобувачів вищої освіти ХНУРЕ. Серед них монографії, статті з наукових журналів та збірників, матеріали науково-практичних заходів, наукові публікації (розміщуються за умови наявності рецензії наукового керівника) та кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (розміщуються за дозволом автора КвР).
З усіх питань звертатися до адміністратора ElAr KhNURE за адресою: yuliia.derevianko@nure.ua

Фонди в ElAr
Виберіть фонд для перегляду його колекцій.
Останні подання
Тип документа:Публікація, Дослідження використання генеративного дизайну в візуальній комунікації бренду(2025) Гогуля, О. Г.Метою дослідження є поліпшення процесу створення візуальних комунікацій бренду шляхом упровадження генеративних методів дизайну.У роботі проведено аналіз теоретичних основ брендингу, візуальної комунікації та генеративного дизайну, досліджено трансформацію бренд -комунікацій у цифровому середовищі. Розглянуто інструментальний і генеративний підходи до проєктування візуальних рішень.У практичній частині розроблено методику експерименту. Методика реалізована у вигляді кількох систем брендової ідентичності, створених із використанням різних підходів до дизайну. Проведено фіксацію часових витрат на основних етапах розробки, а також експертне оцінювання дизайн -рішень за визначеними критеріями.За результатами експериментального дослідження проаналізовано ефективність використання генеративного дизайну з точки зору швидкості створення візуальних матеріалів, варіативності рішень, рівня персоналізації та емоційної виразності. Окремо виконано економічне обґрунтування науково -дослідної роботи та визначено доцільність упровадження генеративних методів у практику бренд-комунікацій.Тип документа:Публікація, Дослідження процесу впровадження чат-боту для покращення освітнього процесу(2025) Катков, М. С.Метою роботи є дослідження та апробація підходу до впровадження чат-бота у месенджері з підтримкою бот-інтерфейсів (із практичною орієнтацією на WhatsApp) шляхом розроблення і випробування прототипу, призначеного для автоматизації процесів подання, фіксації, перевірки та оцінювання навчальних робіт у закладі вищої освіти, а також формування рекомендацій щодо застосування й адаптації такого рішення в освітньому процесі.Об’єктом дослідження є процес організації освітнього процесу у закладі вищої освіти в умовах дистанційної та змішаної форми навчання, зокрема електронний супровід взаємодії між студентами та викладачами під час подання, перевірки й обліку результатів навчальних робіт.Тип документа:Публікація, Дослідження проблеми автоматизації процесу створення тривимірних моделей приміщень(2025) Ліхініна, Р. В.Об'єкт дослідження – процес процедурної генерації варіативних віртуальних середовищ на основі параметричних правил. Предмет дослідження – методи та алгоритми інтеграції формалізованих нормативних вимог у логіку алгоритму процедурної генерації архітектури приміщень, їх оздоблення, наповнення обладнанням та налаштування параметрів мікроклімату.Мета роботи – розроблення та експериментальна перевірка методики автоматизованої процедурної генерації тривимірних сцен медичних приміщень спеціального призначення з урахуванням формалізованих гігієнічних нормативів в інтерактивному середовищі.У роботі проведено аналіз існуючих методів тривимірного моделювання, параметричного проєктування та процедурної генерації контенту. Розроблено методику комбінованої процедурної генерації, що поєднує алгоритми створення топології приміщень і методи розміщення об'єктів на основі обмежень. Виконано формалізацію чинних українських будівельних і санітарних нормативів для операційних блоків, перетворивши їх на структурований набір правил та обмежень. Створено програмний прототип у середовищі Unity. Проведено експериментальне порівняльне оцінювання з використанням методу експертних оцінок та вагових коефіцієнтів.Тип документа:Публікація, Дослідження процесу прийняття рішень для створення дизайну мобільних застосунків(2025) Ляшенко, Н. М.Об’єкт дослідження – процес прийняття дизайнерських рішень під час проєктування інтерфейсу мобільного застосунку для керування статистичними показниками автопарку таксі. Предмет дослідження – метод аналізу ієрархій та його застосування для вибору UI- та UX-рішень у мобільному застосунку для структуризації та оцінки статистичних показників автопарку таксі.Мета роботи – підвищення об’єктивності вибору UI/UX-рішеньшляхом впровадження методу аналізу ієрархій (МАІ) у процес проєктування інтерфейсу.У результаті отримано ієрархічну модель оцінювання інтерфейсних рішень, обчислено ваги критеріїв і визначено найдоцільніші варіанти UI -стилю та навігації. Новизна полягає у практичній адаптації багатокритеріального методу до завдань UX/UI-дизайну, що забезпечує математичну обґрунтованість дизай-нерських рішень. Результати продемонстрували скорочення часу вибору інтерфейсних рішень та зменшення кількості ітерацій дизайну без зниження якості.Тип документа:Публікація, Дослідження використання інтерактивних елементів у web-дизайні(2025) Матюшин, Л. С.У ході проведеного дослідження визначено особливості інтерактивних елементів вебінтерфейсу та їх вплив на поведінку і комфорт користувача. Проаналізовано сучасні тенденції у сфері інтерактивного вебдизайну, виділено найбільш ефективні підходи до організації динамічної взаємодії на вебресурсах та виявлено типові проблеми, що виникають при проєктуванні сучасних сайтів.Об’єктом дослідження є процеси проєктування та реалізації вебінтерфейсів з вкиористанням інтерактивних компонентів.Предмет дослідження – інтерактивні елементи вебдизайну та їх роль у формуванні зручності, зрозумілості та залученості користувача під час взаємодії з вебсайтом. У роботі запропоновано методику оцінювання ефективності інтерактивних елементів на основі поєднання експертних оцінок за семи критеріями з використанням методу вагових коефіцієнтів. Проведено порівняльний аналіз трьох існуючих освітніх платформ та розробленого лендінгу IT-курсів.Результати дослідження були впроваджені у створення інтерактивного лендінг сайту Noledge. Робота підтвердила перспективність використання інтерактивних елементів як інструменту покращення користувацького досвіду.